Vierde competitiewedstrijd

Zondag, 14 juni 2015

Daar er op de schorren bij Kats wordt gevangen, zijn we uitgeweken naar de Oostzeedijk bij Colijnsplaat.

Colijnsplaat
Daar er op de schorren bij Kats geen vis wordt gevangen, zijn we uitgeweken naar de Oostzeedijk bij Colijnsplaat. Met de wind achter de dijk, was het goed vertoeven aan de waterkant. De opkomst was 23 man, waaronder 5 jeugdleden. Er werden 13 vissen gevangen, grootste vis 27 cm. Eerste bij de jeugd was Sjoerd Mol. Bij de senioren: 1e Flip Leendertse (57 cm), 2e Ton van der Waal (31 cm), 3e Julian Rijnhout (27cm), 4e Harold Bakker (24 cm), 5e Peter Huibregtse en Lou Koole (22 cm), 7e Kees Rijnhout (18 cm) en 8e Kees Abrahamse en Piet Lems (12 cm).
Volgende wedstrijd is op 4 juli aan de Kuupjesweg (Schapendijk) te Colijnsplaat.
Voor meer info: www.noordbevelandsehengelsportvereniging.nl